Travels_unseen's Instagram Audience Analytics and Demographics

@travels_unseen

Iran, Islamic Republic of Persian Gulf

ایرانگرد. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 سایکل توریست🚲🚲🚲 کوهنورد. 🏔️⛰️🗻 هیچهایکر. 🚛🚛🚛 طبیعت گرد. 🏕🏖🏜 😊لیدر گروه دهه شصتی ها

Business Category

Transportation & Accomodation Services

Get Our Influencer Rate Card Today!

A brand new way for you to compare the rates of influencers across the world.

Learn More

PROFILE OVERVIEW OF TRAVELS_UNSEEN

Average engagement rate on the posts is around 0%. The average number of likes per post is 11001 and the average number of comments is 0.

Travels_unseen loves posting about Outdoor Activity.

Check travels_unseen's audience demography. This analytics report shows travels_unseen's audience demographic percentage for key statistic like number of followers, average engagement rate, topic of interests, top-5 countries, core gender and so forth.

Followers

MENTIONED HASHTAGS OF TRAVELS_UNSEEN

RECENT POSTS

21,124 0

. سال جدید میلادی رو به همه عزیزان تبریک میگم به خصوص به دوستان مسیحی مهربونم😍❤️ #دهه شصت #گروه #دربند #سفر #کار گروهی #ایرانگردی #بکپکری #هیچهایکر #گردشگری #سفر #زیبا #طلا #دستبند #پرسپولیس #استقلال #عطر #رستوران #2022 #love #instagood #photooftheday #fashion #beautiful #happy #cute #tbt #like4like #followme #me #summer #art

22,436 0

. سلام سلام لطفا قبل از هرچیزی لایک کنید و به اشتراک بزارید🙏😊😍 این برنامه دوم گروه دهه شصتی ها😊 و اولین برنامه کمپ گلگشتی این گروه است. و اما گزارش این برنامه: ساعت نه شب سراتهرانپارس جمع شدیم و حرکت کردیم به سمت دماوند بعد از رسیدن و زدن چادرها آماده شدیم برای تولد شهریوری ها شام که فست فودی بود رو میل کردیم و تدارک تولد رو دیدیم بعد از صرف کافه و کیک و میوه و تنقلات و شب نشینی به انتظار طلوع آفتاب نشستیم بعد از طلوع آفتاب رفتیم به سمت چادرهامون تا کمی استراحت کنیم ساعت یازده بعد از صرف صبحانه حرکت کردیم به سمت آبشار صلح که بعد از یک ساعت پیاده روی و کوهنوردی رسیدیم به آبشار...حدود یک ساعت اونجا بودیم و حرکت کردیم به سمت چادرهامون دوستانی که نیومده بودن ناهار رو زحمت کشیدن آماده کردند و بعد از صرف ناهار و چای و بلال آتیشی آماده شدیم به سمت تهران حرکت کنیم حدود ساعت هفت شب جمعه به تهران رسیدیم و این برنامه رو با حضور دوازده نفر از دوستان دهه شصتی به پایان رسوندیم. #دهه شصت #گروه #دربند #هیچهایک #سفر #کار گروهی #ایرانگردی #بکپکری #هیچهایکر #گردشگری #سفر #زیبا #طلا #دستبند #پرسپولیس #استقلال #عطر #رستوران #love #instagood #photooftheday #fashion #beautiful #happy #cute #tbt #like4like #followme #me #summer #art

24,032 0

. اولین برنامه گروه دهه شصتی ها😊 تازه سفر هیچهایک ارومیه تموم شده بود و برگشته بودم تهران که قرار شد اولین برنامه دهه شصتی ها رو اجرا کنیم برای اینکه شناخت زیادی از دوستان نداشتیم اولین برنامه رو خیلی سبک و آسون برگزار کردیم قرار شد بریم دربند ساعت ۹شب قرار گذاشتیم جلوی میدان مجسمه و بعد از جمع شدن همه دوستان حرکت کردیم به سمت بالا سعی کردم بیشتر بریم بالا تا سطح دوستان رو بسنجم که خداروشکر همه پایه و خوشحال و اکتیو بودند...از همون جا بود که از چنین دوستانی انرژی و انگیزه گرفتم بعد از صرف شام و صحبت در مورد اهداف گروه که در ویدیو گذاشتم و میتونید ببینید حرکت کردیم به سمت پایین و بعد از اولین عکس یادگاری دهه شصتی ها و خداحافظی این برنامه رو به پایان رسوندیم😊😍 دهه شصت #گروه #دربند #هیچهایک #سفر #کار گروهی #ایرانگردی #بکپکری #هیچهایکر #هیچهایکرهای_ایرانی #گردشگری #سفر #زیبا #طلا #دستبند #پرسپولیس #استقلال #عطر #رستوران #love #instagood #photooftheday #fashion #beautiful #happy #cute #tbt #like4like #followme #me #summer #art

30,728 0

دومین سفر هیچهایک گروهی در خاورمیانه💪😍 ❌حق لیدری دریافت نمی‌گردد و این برنامه رایگان می‌باشد❌ 📍 مکان: جنوب کشور ⏪ تاریخ نوشتن ایونت: دوم دی ماه ⏱زمان شروع:پانزدهم دی ماه ❌زمان انقضاء:سی ام دی ماه ⏳مهلت هم-پا شدن: ❌نهایتا تا هشتم دی ماه❌ 👩👦 تعداد هم-پاها : ❌ ظرفیت محدود❌ 📬 روش ارتباطی: @travels_unseen 👈👈 دایرکت شماره تماس👈👈 ۰۹۱۲۵۳۴۷۵۸۱ 📣 توضیحات: سلام سلام چطورید رفقا😍 میخوایم به صورت گروهی هیچهایک کنیم به جنوب کشور مبدا تهران هست و از هرجای ایران میتونید به این سفر بپیوندید😍 تجربه نداری؟ لوازم کمپ نداری؟ دوست داری این سفر رو بیای ولی میترسی؟ مشکلی نداره ما اینجاییم که کمکت کنیم😍 عزیزانی که تجربه ای در زمینه هیچهایک و کمپ ندارند میتونن در این سفر همراه بشوند و در این سفر تجربه کسب کنن😊🌸 این سفر دومین سفر هیچهایک گروهی در خاورمیانه هست که اولیش تو شهریور ماه برای ارومیه استارت کردیم و ما به شما آموزش میدیم که چطوری هیچهایک و با هزینه کم سفر کنید😍 *مهم:مسئولیت هر شخص در این برنامه دوستانه به عهده خود شخص می‌باشد. #هیچهایک #سفر #کار گروهی #ایرانگردی #بکپکری #هیچهایکر #هیچهایکرهای_ایرانی #گردشگری #سفر #زیبا #طلا #دستبند #پرسپولیس #استقلال #عطر #رستوران #love #instagood #photooftheday #fashion #beautiful #happy #cute #tbt #like4like #followme #me #summer #art

35,076 0

. درود خدمت دوستان جان😊 برنامه کویر مرنجاب با ۱۷نفر از دوستان برگزار گردید😍 ممنون از همراهیتون❤️ و اما گزارش این سفر: روز پنجشنبه چهارم آذرماه ساعت ۱۶ از تهران به سمت عوارضی قم حرکت کردیم و بعد از کمی استراحت و معارفه حرکت کردیم به سمت کاشان بعد از رسیدن به آران بیدگل و رفتن به اقامتگاه لیلی و مجنون و مستقر شدن در بوم‌گردی آماده شدیم برای شب نشینی😊 رفتم هیزم خریدم برای آتش دورهمی که سرمای هوا رو کمتر احساس کنیم😍 با کمک دوستان آتش رو به راه کردیم و نشستیم برای صرف شام😋 بعد از شام شب نشینی اولمون شروع شد و کلی خندیدیم و رقصیدن و لذت بردیم... با اقامتگاه برای رفتن به چال آتیش هماهنگی انجام دادم و ساعت یک رفتیم چال آتیش... چال آتیش یه جایی بود وسط کویر که دور تا دورش چهارمتر دیوار بلند کشیده شده بود و داخلش نورپردازی و سیستم صوتی داشت و همینطور تخت برای نشستن و کنده های درخت بود... توی چال رو پر از هیزم کردیم تا یه آتیش خوب درست کنیم...البته بماند که سه دفعه هیزم داخلش ریختیم😁 واقعا چه شبی بود زیر نور ماه از دکلمه خوانی دوستمون علی آقا لذت بردیم و دوستان تا چهار صبح از خاطراتشون برای هم تعریف می‌کردند... و بلاخره دوستان رضایت دادند که بریم اقامتگاه برای استراحت تا فردا از کویر لذت ببریم... صبح جمعه بعد از تدارک صبحانه و تحویل اقامتگاه حرکت کردیم به سمت کاروانسرا... و بعد از اون رفتیم به سمت رمل ها که از تفریحات کویر که شامل موتور سواری و شتر سواری و آفرود سواری بود استفاده کنیم ساعت چهار عصر بعد از کلی عکاسی و هیجان و لذت و صرف ناهار حرکت کردیم به سمت دریاچه نمک تا از غروب زیبای پاییزی کویر لذت ببریم.... دیگه کم کم هوا تاریک میشد و ما هم حرکت کردیم به سمت آران بیدگل حدود ساعت ۷بود که تو آران بیدگل با دوستان خداحافظی کردیم و حرکت کردیم به سمت تهران... ساعت ۱۰شب طبق برنامه تهران بودیم و کلی خاطره و شادی رو برای خودمون سیو کردیم😊 امیدوارم از این گزارش سفر لذت برده باشید و با لایک و سیو و ارسال برای دوستاتون از ما حمایت کنید🙏🌸 #explore # کویر #کویر_مرنجاب #تور #دهه_شصت #ایرانیان #سفر #ماجراجویی #بومگردی #آرامش #زیبای #گردشگری #سفر #ایران #تفریح #طبیعت #مسافرت #توریستی #توریست #گردشگری_ایران #جهانگردیاینستاگرام #لایک #فالوور #عشق #ایران #تهران #عكس #ویدئو #فالوبک

11,537 0

سلام سلام هشتمین برنامه دورهمی دهه شصتی ها هم با ۳۴نفر از دوستان جان انجام شد. ممنون از همراهیتون امیدوارم حال دلتون همیشه شاد باشه دوستتون دارم ببینمتون تو برنامه های بعدی❤️

37 0

25 0

26 0

29 0

27 0

31 0

* Copyright: Content creators are the default copyright owners. These Images are published on public domains and respective social media for public viewing.

PEOPLE ALSO VIEWED

Iran, Islamic Republic of Persian Gulf Beauty and Self Care, Fitness and Health
20.2K
5.98 %
Iran, Islamic Republic of Persian Gulf Product Education, Business and Finance, Home and Garden, Singer, Entertainment, DJ
189.8K
1.52 %
Iran, Islamic Republic of Persian Gulf Fashion and Accessories, Modeling, Fashion Design
92.2K
Iran, Islamic Republic of Persian Gulf Pets, Kitchen/Cooking, Home Goods Stores
463K
0.84 %
Iran, Islamic Republic of Persian Gulf Entertainment and Music, News, Fan Page, Content & Apps