Nurrihardi's Instagram Audience Analytics and Demographics

@nurrihardi

Indonesia

LINE : nurrihardi20
nur▓▓▓▓▓@gmail.com
Indonesia
18–24

Business Category

Creators & Celebrities

StarNgage Profile

Free Promotion Count

0

Paid Campaign Count

0

Get Our Influencer Rate Card Today!

A brand new way for you to compare the rates of influencers across the world.

Learn More

PROFILE OVERVIEW OF NURRIHARDI

77.6% of nurrihardi's followers are female and 22.4% are male. Average engagement rate on the posts is around 0.90%. The average number of likes per post is 377 and the average number of comments is 5.

52.94% of the followers that engaged with nurrihardi regularly are from Indonesia, followed by Armenia at 17.65% and United Kingdom at 11.76%. In summary, the top 5 countries of nurrihardi's posts engager are coming from Indonesia, Armenia, United Kingdom, United States, Russian Federation.

Nurrihardi loves posting about Technology, Cars & Motorcycles.

Check nurrihardi's audience demography. This analytics report shows nurrihardi's audience demographic percentage for key statistic like number of followers, average engagement rate, topic of interests, top-5 countries, core gender and so forth.

Followers
38,697
Avg Likes
377
Avg Comments
5
Posts
519
Global Rank
782,009
Country Rank
37,548
Category Rank
-

GENDER OF ENGAGERS FOR NURRIHARDI

Female
77.6 %
Male
22.4 %

AUDIENCE INTERESTS OF NURRIHARDI

  • Art & Design 75.50 %
  • Music 66.83 %
  • Business & Careers 52.71 %
  • Beauty & Fashion 50.28 %
  • Travel & Tourism 50.28 %
  • Photography 47.66 %
  • Restaurants, Food & Grocery 44.23 %
  • Sports 29.82 %
  • Movies and TV 26.89 %
  • Entertainment 26.89 %

AUDIENCE COUNTRIES OF NURRIHARDI

  • Indonesia 52.94 %
  • Armenia 17.65 %
  • United Kingdom 11.76 %
  • United States 5.88 %
  • Russian Federation 5.88 %

RECENT POSTS

890 13

N: mil gw mau foto sm ka reza dong M: tumben2an , tar aja pas premier atau visit2. . . ga pernah minta foto sm siapapun pas @jscmila shooting sekali ini gpp lah kakk 😂😂 . . percayalah ini deg-deg-annya parah banget woiii 😂😂

186 2

dan inilah pememenangnya 🌞☀️❄️☃️ . . Snow & Matahari.

236 2

Perbincangan Senja.. . . Matahari & Snow 😊 . . Day 23.

378 4

IMPERFECT: KARIR, CINTA, & TIMBANGAN - OFFICIAL TEASER TRAILER! . . . Pas tau @jscmila main ini film dan harus naikin berat badan jadi banyakk banget sempet kaget sih.. tp gw tau banget mila pasti bisa karena dia adalah orang yang kemauan & usahanya selalu maksimal buat meranin sebuah peran. . . DAN INILAHH HASILNYA.... pengorbanan selama kurang lebih 40 hari buat naikin berat badan sampe sempet stress doi krn beratnya ga naik2 tapi Tuhan selalu punya cara buat menjawab usaha mila.. Congrats kakaaa @jscmila sukses selalu... #FilmIMPERFECT

366 8

beraaat....

461 2

disaat @jscmila udah kurus lagii tapi gw masih gendut disitu kadang gw merasa sedihh 😂😂😂..

151 0

😐

906 30

biarpun gak selalu akur tapi ga bisa di pungkiri selama 10 tahun ya gw berjalan sama-sama lo... gw tau banget gimanaa lika-liku perjalanan hidup lo, gimana perjuangan lo buat semuanyaa, dari yg tadinya gw bisa rangkul lo sampe skrng malah lo yg ngerangkul gw. tetep selalu jadi anak baik yang membanggakan ya bas @bastiansteel :), jaga kesehatan! . . ga usah diumbar-umbar juga lo tauu pasti kalo gw sayang banget sm lo,,, . . miris rasanyaa ada ibu2 yang ngatain lo seenaknya, dia ga pernah tau hidup lo tapi dia dengan gampangnya ngejudge hidup lo,, mungkin dia iri ya bass, dulu waktu seumur lo dia ga bisa kaya lo beliin rumah, mobil, dan ngebahagiaain mama sm bapak, dia ga bisa kaya gitu makanya di iri. . . semangat terus ya! teruslah menjadi berkat buat banyak orang! keep humble! jangan keras2 kepalanya 😂 . . . ❤️

234 1

HAPPY BIRTHDAYYYY KESAYANGAN KANUYY @devasonta2002 😂😂😂.. jadi anak baik selalu yaa dee..

542 8

my team.. jarang2 kan gw pake baju gini.. . . Selamat lebaran semua.. maaf lahir batin :) . . maafkan juga aku yang belom sempet bales chat ataupun wa kalian ya :) . #abaikanmukangantuk #barupulangjam2

317 1

Pas ketauan kangen............ . . . . .......... .......... .......... .......... Japan

PEOPLE ALSO VIEWED

Looking for the next influencer in Indonesia to work with?
Have you considered to work with the following influencers?

100.4K
-
7.10 %
Indonesia Soccer
52.2K
-
-
Indonesia
1.9K
465 / post
0.24 %
Indonesia Technology, Cars & Motorcycles, Film, Music & Books
6.1K
70 / post
1.60 %
Indonesia Photography, Nature & Outdoors
181.3K
1K / post
0.20 %
Indonesia Food, Cooking, Food & Drink, Travel
3.6K
27 / post
0.60 %
Indonesia Art, Beauty, Fashion, Hair & Beauty, Celebrities
405.2K
-
1.80 %
Indonesia
19K
-
0.20 %
Indonesia
3.4K
332 / post
8.50 %
Indonesia Film, Music & Books, Technology, Photography, Travel
2.1K
141 / post
4.40 %
Indonesia Design, Technology, Photography
11.5K
-
4.60 %
Indonesia
71.8K
-
2.80 %
Indonesia Soccer
12.9K
-
4.50 %
Indonesia Photography, Travel, Landscaping
51.3K
-
0.01 %
Indonesia
2.5K
106 / post
0.04 %
Indonesia Photography, Film, Music & Books, Nature & Outdoors, Architecture