Asepbalonasli's Instagram Audience Analytics and Demographics

@asepbalonasli

Indonesia

'Kata-kata adalah senjata..' - @sgentertainment_ | @majatribe Owner of @asepbalonmart - BOOKING CONTACT: 082130202030
ema▓▓▓▓▓@gmail.com
Indonesia
18–24

Business Category

Creators & Celebrities

StarNgage Profile

Free Promotion Count

0

Paid Campaign Count

0

Get Our Influencer Rate Card Today!

A brand new way for you to compare the rates of influencers across the world.

Learn More

PROFILE OVERVIEW OF ASEPBALONASLI

29.2% of asepbalonasli's followers are female and 70.8% are male. Average engagement rate on the posts is around 2.20%. The average number of likes per post is 4699 and the average number of comments is 88.

Check asepbalonasli's audience demography. This analytics report shows asepbalonasli's audience demographic percentage for key statistic like number of followers, average engagement rate, topic of interests, top-5 countries, core gender and so forth.

Followers
214,724
Avg Likes
4,699
Avg Comments
88
Posts
893
Global Rank
86,743
Country Rank
4,266
Category Rank
-

GENDER OF ENGAGERS FOR ASEPBALONASLI

Female
29.2 %
Male
70.8 %

AUDIENCE INTERESTS OF ASEPBALONASLI

  • Tobacco & Smoking 44.11 %
  • Clothes, Shoes, Handbags & Accessories 44.11 %
  • Music 42.78 %
  • Photography 41.87 %
  • Business & Careers 40.20 %
  • Cars & Motorbikes 40.09 %
  • Sports 38.22 %
  • Travel & Tourism 36.17 %
  • Movies and TV 32.28 %
  • Art & Design 31.73 %
  • Books and Literature 29.92 %
  • Technology & Science 29.81 %
  • Beauty & Fashion 29.54 %

RECENT POSTS

4,105 51

......... #PRATĪKĀRA

3,889 53

Karena loba jelema nu kahayang jeung ngimpina gede, tapi usaha jeung pengorbanan na teu aya. yang kaya gitu teh ibarat kamu nyelah motor pario anu keur distandarkeun. moal ge bisa hurung anying ☹️ •••• Kamu tau BLACKPINK? Loba nu ngomong BLACKPINK bisa booming ciga ayeuna hanya karena geulis & lagu-na catchy. Yeuh kuaing bejaan nyak, NU GEULIS JEUNG LAGUNA NGEUNAHEUN MAH LOBA ANYING! LOBA PISAN! terus naha BLACKPINK bisa ciga ayeuna? naha BLACKPINK bisa jadi musisi korea nu PERTAMA KALI PERFORM DI COACHELLA, SALAH SATU EVENT MUSIK PALING EDAN DI AMERIKA? •••• DANGUKEUN NYA, SI OPAT AWEWE BLACKPINK IEU LATIHAN-NA HUNGKUL GE 5 TAUN NEPI 6 TAUN AJIG! SALILA 5 TAUN TETERUSAN LATIHAN VOKAL, LATIHAN NGEDANCE, LATIHAN KEPRIBADIAN, LATIHAN LATIHAN LATIHAN! 5 TAUN. KABAYANG TEU KU MANEH NAON WAE NU KUDU DIKORBANKEUN KU OPAT AWEWE ETA SALILA MANGTAUN-TAUN? •••• TERUS KABAYAR TEU USAHA NA? TINGALI WEH SORANGAN KUMAHA AYEUNA SI BLACKPINK AJIG ☹️

4,950 97

Hidup mah da akan selalu berputar. Kadang di atas, kadang kabel casan tinggaleun di imah batur. Lewat lagu Pratīkāra प्रतीकार ieu urang hayang berbagi energi keur maneh anu ngarasa keur aya dihandap, maneh nu ngarasa nyeri hate karena omongan batur nu kadang babangusnya teh asal disada, dan maneh oge nu keur bebeakan berjuang ngawujudkeun ngimpi & kahayang maneh. Semoga pas ngadangukeun lagu ieu, maneh bisa mengepalkan tangan, nangtung berapi-api, dan teriak di dalam hati "DAGOANNNNNN WEH ANJING KU AING EDANKEUNNNN DEULEU TAH KU SARIA ENGKE!!!!" kitu. Semoga lagu ini bisa membakar semangat nu aya dinu dada maneh. •••• Terakhir, aku ingin berpesan; MANEH BISA KENEH NANGTUNG, BISA KENEH LEUMPANG MAH UDAG TULUY NGIMPI MANEH! PERJUANGKEUN TULUY! SABUBUKNA AJIG! •••• 📷: @dikrinata

4,125 57

Kata babeh @artgram mah kita jadi orang teh harus punya HARGA DIRI, biar punya HARGA DIRI, kita itu harus PERCAYA DIRI. Tapi, gimana mau PERCAYA DIRI, kalo kita gak tau siapa DIRI kita teh, siapa JATI DIRI kita teh? Kalo kita gak tau siapa JATI DIRI kita, terus gimana kita mau punya HARGA DIRI atuh? •••• Mun urang, jati diri urang mah nya urang sunda! tapi kela kela, ai SUNDA TEH NAON? Apakah sunda teh ngan saukur ras/etnik? Mun sunda ngan saukur ras/etnik, dinu peta baheula naha bisa daerah Indonesia teh ngaranna Sundaland? Beres eta, di peta baheula teh daerah Indonesia berubah ngaranna, jadi Sunda Besar, dan Sunda Kecil? Naha bet ngaranna kudu Sunda? Apakah eta aya hubunganna? •••• #Mikir #JatiDiri

3,791 76

kamu pernah ga sih ngerasa jadi ketombe? asa kecil weh gitu kalo dikeprukan ku batur teh langsung ngacleng tuluy ngapung terbawa angin muson ka istanbul ☹️ atau pernah ga ngerasa jadi kebul dinu kolong bangku SD? yang kadang di kolong bangku nya teh suka aya cangkang makroni, cangkang batagor yang aya keneh samaraan, sama suka ada tutup pulpen pilot? ☹️ asa pengen nyumput weh dijuru gening yah da gimana sok jadi kebul mah ga akan bisa nyelah motor, ga akan bisa ngejaga warnet, jeung ga akan bisa gagaro tonggong ☹️ •••• kamu pernah ngerasa gitu ga? ☹️ kalo pernah cesss 🖐️ tenang weh aku bersamamu. •••• 📷: @dikrinata

4,377 45

Hachi anak yang sebatang duluuu. Pergi mencari hiburan ☹️ diiii malam yang sangat dingin, teeeeeringattt wargaaaaaa ☹️ Walaupunnn kesepian, Hachi tetap bergerilya ☹️ Mamah... Maaaaamahhhh... Dimanakah kau berkarya? ☹️

9,048 156

Masih banyak yang belain UU Cipta Kerja. Dan miris nya, mereka justru dari kalangan akademisi yang kuduna mah leuwih pinter 'maca' tibatan arurang. Setelah baca dari awal sampe akhir. Loba sabenerna mah poin-poin na. Tapi, cukup bahas 1 hal weh heula, di UU Cipta Kerja ini banyak poin yang diubah ketentuan nya jadi "DITENTUKAN OLEH PERUSAHAAN" tah poin poin itu teh bisa jadi 'celah' buat perusahaan keur sangeunahna ka pekerja. UU Cipta Kerja ieu nguntungkeun perusahaan/pengusaha. Di jajaran pemerintahan loba oge anu pengusaha/pimpinan perusahaan. Kebetulan? Beungeut sia tah server not found anying mun kebetulan ☹️ •••• Kamu tau kan gimana UU ITE disalah gunain karena pasal-pasal nya yang 'karet'? bisa dibetot kaditu kadieu demi kepentingan. Tah UU Cipta Kerja oge bisa kitu! UU ieu jelas nguntungkeun kapitalis, & nijek hak-hak pekerja. •••• Terus, keur anu ngomen "aKu MaH uNtUnG KeRjA kAnToRaN, BuKaN BuRuH. JaDi oMniBuS LaW mAh bUkAn uRuSaN Aqu.." heh bitis dajjal, dengekeun, BURUH itu LAIN SAUKUR PAGAWE PABRIK. Selama maneh gawe keur batur, digajih ku korporat, teu ngaproduksi sorangan, eta ge sarua BURUH. Jadi, UU Cipta Kerja ieu lain urusan pagawe pabrik hungkul. •••• (NB: foto teu nyambung, hanya panjejeg ☹️) #TolakOmnibusLaw #SilihJaga #MOSITIDAKPERCAYA

5,445 57

"Nulung kanu butuh, nalang kanu susah, ngahudangkeun kanu sare, ngajait kanu titeuleum, mere kanu daek, nganteur kanu sieun, nya'angan kanu poekeun.." •••• #HIRUP 📷: @dikrinata

7,604 187

Ngariung teu meunang, event musik teu diizinan, giliran pilkada mah teu nanaon cenah. Kuaing didoakeun tah sing dikarutuk jadi kertas bapau anying! •••• Udah gitu teh, giliran rek waktu na pemilihan, calon calon pejabat na teh suka ojol-ojol berubah 😮 jol ngadeukeutan nu polowerna loba, jol bageur, jol peduli terhadap anak muda, jol ngaderekdekkeun tonggong, jol nyetep rx king, jol neukteukan kacapuri, jol nyewa ps 2, jol nilepan istrikaan, ah pokona mah ojol ojol weh kabeh rek waktuna pemilihan mah ☹️ giliran geus meunang weh tiba tiba "HAHHH??? KAMU SIAPA? AI AKU SIAPA? AKU DIMANA? AING MAUNGGG ARRGHHHHH AHHHH NGAUMMMMM..." jol hilap weh kana omongan na pas kampanye ☹️ •••• Sakapeung mah sok hayang pindah ka ekuador ajig pusing ☹️ tapi mbung ketang ah di ekuador mah euweuh tukang kupat tahu cigana ☹️ •••• Selamat pagi dunia, selamat pagi cantik ♥️ semangat yaa 🥰 (jalu mah api api teu maca weh nya)

6,407 119

hayu ah kita tabrak stigma kalo musisi sunda itu kampungan, kolot, dan tidak keren. ceuk saha? •••• banyak loh orang sunda anu hebat & keren. a @arielnoah, kang @armandmaulana04, teh @yurayunita, teh @isyanasarasvati, mang @rizkyfbian, @rekti_yoewono the sigit, akang akang @project.pop, @moccaofficial, dan masih banyak lagiiiii. •••• kebayang ga kalo mereka nyanyi lagu berbahasa sunda dengan kualitas branding & visual mereka? pasti garagah anjir 🔥🔥🔥 •••• 📷: @fiksiaunurofik

PEOPLE ALSO VIEWED

Looking for the next influencer in Indonesia to work with?
Have you considered to work with the following influencers?

22.4K
-
0.10 %
Indonesia
2.8K
12 / post
0.00 %
Indonesia
2K
91 / post
2.40 %
Indonesia
7.6K
198 / post
0.03 %
Indonesia Film, Music & Books, Architecture
1.8K
212 / post
8.70 %
Indonesia Celebrities
22.4K
-
0.80 %
Indonesia
2.8K
150 / post
8.40 %
Indonesia Photography, Travel
144.6K
-
0.10 %
Indonesia Travel
348.5K
-
0.70 %
Indonesia
2K
176 / post
13.10 %
Indonesia Architecture, Photography, Nature & Outdoors, Travel, Technology
59.5K
-
0.20 %
Indonesia
2.2K
121 / post
5.10 %
Indonesia Photography, Film, Music & Books, Nature & Outdoors, Architecture
195.8K
-
5.60 %
Indonesia Actors
1.9K
588 / post
0.32 %
Indonesia Celebrities, Humor, Health & Fitness, Cars & Motorcycles
30.6K
-
1.50 %
Indonesia