Adriannaskon's Instagram Audience Analytics and Demographics

@adriannaskon

Poland

💜 Adrianna Skoneczna 💜 ❣️YouTuber❣️ TIKTOK: @adriannaskon 🔥YT: https://www.youtube.com/user/adriannaskon
adr▓▓▓▓▓@gmail.com
Poland
18–24

Business Category

Creators & Celebrities

StarNgage Profile

Free Promotion Count

0

Paid Campaign Count

0

Get Our Influencer Rate Card Today!

A brand new way for you to compare the rates of influencers across the world.

Learn More

PROFILE OVERVIEW OF ADRIANNASKON

86.7% of adriannaskon's followers are female and 13.3% are male. Average engagement rate on the posts is around 4.20%. The average number of likes per post is 16373 and the average number of comments is 128.

82.22% of the followers that engaged with adriannaskon regularly are from Poland, followed by Croatia at 2.22% and Russian Federation at 2.22%. In summary, the top 5 countries of adriannaskon's posts engager are coming from Poland, Croatia, Russian Federation, Germany, Malta.

Adriannaskon loves posting about Celebrities, Film, Music & Books.

Check adriannaskon's audience demography. This analytics report shows adriannaskon's audience demographic percentage for key statistic like number of followers, average engagement rate, topic of interests, top-5 countries, core gender and so forth.

Followers
389,055
Avg Likes
16,373
Avg Comments
128
Posts
1,177
Global Rank
29,414
Country Rank
147
Category Rank
-

GENDER OF ENGAGERS FOR ADRIANNASKON

Female
86.7 %
Male
13.3 %

AUDIENCE INTERESTS OF ADRIANNASKON

  • Beauty & Fashion 79.75 %
  • Travel & Tourism 51.25 %
  • Photography 41.05 %
  • Art & Design 36.46 %
  • Business & Careers 34.90 %
  • Restaurants, Food & Grocery 34.76 %
  • Music 32.56 %
  • Fitness & Yoga 32.51 %
  • Sports 31.59 %
  • Entertainment 31.46 %
  • Technology & Science 31.33 %
  • Pets 30.05 %

AUDIENCE COUNTRIES OF ADRIANNASKON

  • Poland 82.22 %
  • Croatia 2.22 %
  • Russian Federation 2.22 %
  • Germany 2.22 %
  • Malta 2.22 %

RECENT POSTS

14,829 78

Kto juz nie moze sie doczekać nowej piosenki 😁 juz bardzo niedługo zaczynamy prace nad teledyskiem 😅 mam teraz masę pracy, wiec trzymajcie kciuki aby wszystko sie udało 😁❤️ #AS #adriannaskon @pjotrekv

12,605 45

A znalazłam jeszcze takie zdjęcie z LA 🔥❤️😁 #adriannaskon #AS #disneylandlosangeles

11,812 96

Wracam do zycia w Wawie 😅 w ciagu ostatnich kilku dni byłam w Zamościu, Lublinie i Kaliszu 🔥 Piosenki sie robią, teledyski planują, filmy nagrywają... czas jedynie podziałać teraz na insta i tiktoku 😁 a to juz niedługo! Trzymajcie kciuki 👍🏻 wstawcie w komentarz emotkę, która opisuje Wasz dzien 😁🔥 moja to: 😎! #AS #adriannaskon #yellow #blonde

13,463 84

Kochani! Dzisiaj wieczorkiem bedzie nowy film 😁 Juz Wam moge zdradzić, ze bede to TYPY UCZNI...?! 😅😍 Dokończcie w komentarzach 🔥 #AS #adriannaskon #polishgirl #blonde

13,954 52

W weekend pojawi sie na kanale nowy film 😁 koniecznie sprawdzajcie instastory bo bede tam dokładnie mowić kiedy bedzie premiera 😍🔥 Zaczynam jak zwykle pracowity weekend! Trzymajcie kciuki! A Wy jak po pierwszym tygodniu szkoły ? 😅 #AS #adriannaskon #purple #blonde #polishgirl

13,194 219

A dzisiaj nagrywamy z takim oto zwierzątkiem 😁❤️ Będzie super odcinek! Napiszcie proszę jakie Wy macie zwierzątko w komentarzu 😁❤️! #AS #bunny

17,277 143

Wiem, ze od kilku dni jest mnie mało... ale Przyznam, ze nie czuje sie ostatnio zbyt dobrze 😕 Ale jestem dobrej myśli! Cały czas planuje dla Was nowe niespodzianki 😁 obiecuje, ze wrzesień bedzie super, a ja wrócę jak najszybciej ❤️🔥🙏🏻 #AS #adriannaskon #pink #blue #blonde

20,016 206

DZIĘKUJE! Milion wyświetleń w 48h! 1# miejsce NA CZASIE! A do tego 100 000 łepek w gore! Jesteście najlepsi 😁❤️🔥

26,873 4,096

KOCHANI ROZDANIE! Z okazji pierwszej piosenki 😁 OTO ZASADY: 1. Musisz obserwować mój profil na instagramie @adriannaskon 2. Polub zdjęcie z Rozdaniem 3. Zrób screnna tego postu i wstaw na swojego instagrama 🙂 *nie zapomnij o oznaczeniu mnie na zdjęciu i w opisie swojego zdjęcia* (Wstawienie zdjęcia na instastory nie liczy się) 4. Napisz w komentarzu, która rzecz podoba Ci się najbardziej z rozdania 5. Konkurs trwa od 19.08.2019 do 26.08.2019 godzina 15:00 6. Można wstawić tylko jedno zdjęcie konkursowe 7. Wyniki będa opublikowane w opisie tego filmu, pod postem konkursowym i na instastory 8. POWODZENIA 😀#AS #adriannaskon #rozdanie #6siostr

18,097 125

AAAA! Dziękuje Wam, ze tak pozytywne przyjęcie piosenki! 😍🔥 juz mamy 56k łapek w gore i #8 miejsce w NA CZASIE 🙏🏻 Mam taka motywacje do dalszej pracy! To wszystko dzieki Wam! DZIĘKUJE! #AS #adriannaskon #pink #6siostr #blonde

18,878 151

JUZ JUTRO O 12:00 premiera mojej piosenki! Ustawiajcie budziki! 😘 bedzie super! Juz nie moge sie doczekać ❤️ Wy tez ?! #AS #adriannaskon #6siostr #youtube

21,409 116

Te ubrania są genialne! Sprawdźcie koniecznie pozostałe rzeczy z nowej kolekcji TheSims4 x Moschino 😍 Juz od dziś są dostępne nowe akcesoria, gdzie dostępne są nowe ubrania i karierę! Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba ❤️🔥 #MoschinoXTheSims #TheSims #AS #adriannaskon

PEOPLE ALSO VIEWED

Looking for the next influencer in Poland to work with?
Have you considered to work with the following influencers?

1.5K
-
1.50 %
Poland Modeling, Photography
305.9K
-
0.60 %
Poland
38.2K
-
0.20 %
Poland Actors, Moms, Dogs
1.7K
355 / post
-
Poland Photography, Technology, Celebrities
7.2K
221 / post
1.70 %
Poland
2.5K
375 / post
15.90 %
Poland Celebrities, Technology, Film, Music & Books
3.6K
362 / post
-
Poland Celebrities, Technology, Film, Music & Books
24.2K
-
3.00 %
Poland Modeling, Fashion
10.9K
-
3.00 %
Poland Events, Motorcycle
10.4K
-
1.90 %
Poland Modeling, Fashion
213.3K
-
5.00 %
Poland
70.8K
-
2.60 %
Poland Modeling
1.1K
-
6.80 %
Poland Dogs, Pets
2.8K
238 / post
4.70 %
Poland Film, Music & Books, Photography, Nature & Outdoors
16K
-
2.30 %
Poland Modeling