Shahidadherbs's Instagram Audience Analytics and Demographics

@shahidadherbs

Malaysia

Youtube Channel 👇🏻
nur▓▓▓▓▓@gmail.com
+16▓▓▓▓▓66
Malaysia
18–24

Business Category

Creators & Celebrities

StarNgage Profile

Free Promotion Count

0

Paid Campaign Count

0

Get Our Influencer Rate Card Today!

A brand new way for you to compare the rates of influencers across the world.

Learn More

PROFILE OVERVIEW OF SHAHIDADHERBS

52.8% of shahidadherbs's followers are female and 47.2% are male. Average engagement rate on the posts is around 2.10%. The average number of likes per post is 47704 and the average number of comments is 576.

Shahidadherbs loves posting about Lifestyle.

Check shahidadherbs's audience demography. This analytics report shows shahidadherbs's audience demographic percentage for key statistic like number of followers, average engagement rate, topic of interests, top-5 countries, core gender and so forth.

Followers
2,291,006
Avg Likes
47,704
Avg Comments
576
Posts
3,543
Global Rank
7,289
Country Rank
45
Category Rank
-

GENDER OF ENGAGERS FOR SHAHIDADHERBS

Female
52.8 %
Male
47.2 %

AUDIENCE INTERESTS OF SHAHIDADHERBS

  • Beauty & Fashion 57.64 %
  • Art & Design 56.16 %
  • Business & Careers 46.56 %
  • Restaurants, Food & Grocery 40.81 %
  • Entertainment 39.90 %
  • Music 36.90 %
  • Luxury Goods 34.21 %
  • Sports 33.36 %
  • Movies and TV 32.11 %
  • Travel & Tourism 32.08 %
  • Cars & Motorbikes 31.32 %
  • Fitness & Yoga 31.21 %

RECENT POSTS

38,589 506

Salam Jumaat...Dari Raudhah Cak Pom Pom . Sebaik-baik hari bagi umat Islam adalah hari Jumaat yang dikenali sebagai ‘Sayyidul Ayyaam’ (Penghulu Hari) yang paling utama dan paling mulia di sisi Allah Ta’ala.

24,984 211

tak lama lagi nak puasa......sekejap je mcm baru je raya hari tu...dah nak raya lagi kan......dulu kecik2 excited la nak raya.....tapi sekarang ni tak lagi tumpang happy anak2 je.....tahun ni raya kat rumah,nanti bak kata kawan saya mcm2 kluster muncul,kluster umah nenek,kluster umah pa sedara,kluster umah jiran sebelah,kluster rumah kawan sekolah😅

66,317 1,014

x sempat nak rasa bosan time PKP ni sebab ada anak kecik...setuju x ?

60,066 874

Bila duduk rumah ni kan mula la ingat balik zaman kanak2...sedar x sedar dah makin tua dah😢...dulu bila sekolah x sabar nak besar kan...nak kerja nak ada duit dan hidup sendiri....tapi bila kita dah lalui semuanya zaman kanak2 adalah yg paling menarik dlm hidup...sekali je..... . kalau zaman sekolah saya ni suka betul main getah lompat2 tu....kalau pergi sekolah siap pakai seluar siap2 kat dalam kain senang nak melompat 🤣🤣....pantang la cikgu masuk lambat atau waktu rehat mmg tolak meja ke belakang dan kita mulakan acara lompat melompat... . bila ada duit sibuk g beli getah,sekali buat 3-4 lapis sebab bila sampai part libas2 nak kena lompat tu saya panggil ‘ayus’ berbirat badan bila kena hayun dek getah 4 lapis tadi.. . apapun kenangan tetap kenangan,samada kenangan yg pahit atau manis....mmg itulah tujuan kita dijadikan utk menghadapi ujian....berbeza2 ikut kemampuan kita.... kita akan ingat sampai bila2 selagi x hilang ingatan atau nyanyuk.......dan akhirnya kita kembali pada pencipta kita......😭 .

75,809 552

hawat masam raudhah cak pom pom ni 😬...mcm mama je yg lebih2 sengih🤭

30,024 200

Wake UP and Be Awesome❤️❤️ @yusoffalqardawi_terlajaklaris

37,366 519

Pada Akhirnya yg pergi tetap akan pergi...memilih melepaskan lebih melegakan daripada memaksa!!! . Melepaskan apa? Melepaskan lemak2 boleh,lepas kentut pun boleh...😂😂😂

109,105 1,084

Bukan senang nak dapat bergambar dengan abg yusoff yang lasak raja benjol ni...sekali dapat peluang sampai telinga raudhah cak pom pom ni senyum☺️☺️ sian mama baru lepas kena gigit dengan abg yusoff ni😅

PEOPLE ALSO VIEWED

Looking for the next influencer in Malaysia to work with?
Have you considered to work with the following influencers?

1.6K
33 / post
0.02 %
Malaysia Technology, Film, Music & Books, Photography, Art, Architecture
368.2K
2K / post
0.40 %
Malaysia Artists
23.8K
72 / post
0.30 %
Malaysia Fashion, Lifestyle, Celebrities
3.9K
130 / post
2.30 %
Malaysia
1.5K
-
-
Malaysia
28.7K
30 / post
0.30 %
Malaysia Fashion, Celebrities
3.6K
138 / post
-
Malaysia Film, Music & Books, Photography
40.3K
-
8.40 %
Malaysia
1.9K
188 / post
3.30 %
Malaysia
9.3K
380 / post
0.04 %
Malaysia Health & Fitness, Celebrities, Technology
27.5K
107 / post
0.20 %
Malaysia Cars, Audi, Health & Fitness, Photography
1.5K
81 / post
4.30 %
Malaysia
1.5K
137 / post
8.40 %
Malaysia Celebrities, Film, Music & Books
834.1K
-
2.30 %
Malaysia Music, Fashion, Modeling, Art
2.6K
58 / post
-
Malaysia Celebrities