Bondarozitaibrahim's Instagram Audience Analytics and Demographics

@bondarozitaibrahim

Malaysia

Butik Bonda: 0199009133 Urutan: 0167719343 Rumah Sungai: 0162472133 Rumah Hutan: 0197906533 Web Urut: rumahhutan.com Web Penginapan: bondavalley.com
jam▓▓▓▓▓@yahoo.com
+60▓▓▓▓▓17
Malaysia
25–34

Business Category

Home Services

StarNgage Profile

Free Promotion Count

0

Paid Campaign Count

0

Get Our Influencer Rate Card Today!

A brand new way for you to compare the rates of influencers across the world.

Learn More

PROFILE OVERVIEW OF BONDAROZITAIBRAHIM

53.3% of bondarozitaibrahim's followers are female and 46.7% are male. Average engagement rate on the posts is around 0.50%. The average number of likes per post is 6157 and the average number of comments is 175.

Bondarozitaibrahim loves posting about Lifestyle.

Check bondarozitaibrahim's audience demography. This analytics report shows bondarozitaibrahim's audience demographic percentage for key statistic like number of followers, average engagement rate, topic of interests, top-5 countries, core gender and so forth.

Followers
1,232,570
Avg Likes
6,157
Avg Comments
175
Posts
4,745
Global Rank
46,835
Country Rank
522
Category Rank
-

GENDER OF ENGAGERS FOR BONDAROZITAIBRAHIM

Female
53.3 %
Male
46.7 %

AUDIENCE INTERESTS OF BONDAROZITAIBRAHIM

  • Beauty & Fashion 54.84 %
  • Art & Design 54.78 %
  • Restaurants, Food & Grocery 44.59 %
  • Entertainment 41.45 %
  • Business & Careers 39.44 %
  • Music 34.45 %
  • Luxury Goods 33.95 %
  • Fitness & Yoga 30.99 %
  • Home & Garden 30.82 %
  • Sports 30.47 %
  • Cars & Motorbikes 30.39 %
  • Travel & Tourism 30.38 %
  • Movies and TV 30.04 %

RECENT POSTS

1,779 69

Assalamualaikum sahabat followers yg dikasihi, salam PKP arahan dipatuhi..Sy menulis lagi . Selalu utk jd org terpandang mesti ada berstatus besar, org kayangan, rupawan dn hartawan..!! Dr isi nilai ketuhanan Sesiapa yg dikehendaki oleh Allah dr segi kebaikan Allah akan memberikn dia ugama..! . Kaya dn status bukan tanda Allah sayang..! jadi orang yg kaya perlu sedar hakikat bahawa kekayaan yg Allah kasi itu bukannya tanda Allah sayang.. . Kecantikan indha rupa paras juga bukan tanda Allah sayang kita , Sebab cantik ni islam dapat yg bukan islam pun dapat juga, betul x..?? . Kekayaan ni pun sama.. orang islam dapat yg orang bukan islam pun dapat..!! . Angkuh sombong bukan hak manusia itu selendang Allah ..Jgn mahu jd mashur intsa terpemes , atau international artis semua tu ingat lah Kemahsyuran bukan tanda Allah itu sayang pada kita..! orang islam dapat juga , orang bukan islam pun mahsyur juga . Tanda Allah sayang kita apabila Allah memudahkn anggota badan kita dan lembut hati kita utk menyembah dn memuji Allah dn mencari nilai ghaib kekuasaanNya yg ada pada Nya..! . Allah meringankn tubuh badan kita utk melakukn kebaikan utk Allah dn hanya kpd Allah

7,682 117

Sebarang kesulitan akn ada kemudahan yg Allah sertakan dn Allah suruh kita fikir..!! . Togel , taugeh , toge ..Sayuran murah yg bnyk khasiat sempena PKP sy buat sendiri ..jimat kena rajin siram toge ni ..Rasanya sedap klu buat soto ayam atau pecal

3,275 88

Assalamualaikum sahabat followers yg bonda muliakn..PKP yg menguji iman dn sabar, bonda dtg utk berposter lagi.. . Pujuklah hatindlm sukar mana pun Allah tetap kasi jalan utk mudah yakinlah yg Allah memberikn tambahan nikmat bahagia bukan kpd orang yg banyak keinginannya.. tetapi Allah memberikn tambahan kurnia bg orang yg paling banyak bersyukur..! Syukuri saja apa yg dtg ..Itu lah bahagia “ apa ada tu habuan kita” . Allah ada berfirman cher baca .. "jika kamu mahu bersyukur.. maka Aku akan menambahkn nikmat bagi kalian.." (QS Ibrahim: 7) . Saat PKP kita melatih diri utk bersyukur..! ini merupakan janji Allah.. . Semoga kita dpt memperbanyakkn bersyukur..maka setiap kurniaan akn menjadi kebaikan dn semoga Allah memberikn tambahan nikmat pd kita..

20,607 688

Posting caption mengundang utk tambah dosa.?? ..ambik kesempatan Utk meraih followers membaca , meramaikan org komen utk ghibah..?? ..tak takut ke dosa fitnah buka aib orang..?? . . Sy bersuara sbb dah tak tahan dan penat lahhhhh ..kalau org lain xda sape kisah pun...xfollow , memollow, bercerai xbercerai bagai ...tak ada org berminat nak tau . Persoalannya dapat apa ntah..?? Kalau bercerai juga napa ..?? , nak kawin dgn kri..?? atau nak kawin dgn ida ..( keduanya kaya dn baik " nak sy buka tender ke ..??? ) ..suka nak menghina biar mereka lemah semangat ke..?? . bab kri dgn ida sy pun dipalit sama..!! sy xbersalah dalam hal ni ...Tolonglah ,Kasihanilah , berilah kami aman dan jangan bebankan lagi Ida atau saya untuk masalah peribadi ni @shahidadherbs .!! Suka hati sy nak follow atau x..Pak menteri atau artis pun sy xfollow .sy xkan lihat benda yg xmenguntungkan . . Sy x follow Ida , kecoh seMalaya masa PKP ni, sempitnya cara berfikir ..Sedap bergosip penghilang stress ya..seronok bergosip..Nak tau sy gaduh & salahkan menantu..Dia tetap anak menantu sy lah till jannah ( dlm islam xda istilah unfollow masuk neraka weiii) . . Pernah nampak sy gaduh dgn orang lain maki hamun di media ke..?? kalau dgn org xpernah , tak kan dgn Ida sy nak gaduh ..posting sy semua dia IG dianggap sindir Ida..?? .sy org tua yg matang setakat hari ni ok..!! Berhentilah jd penyibuk " Dia sgt baik dgn sy , sampai sekrang..!! sy xfollow Yati , Kri xda pulak org nak tanya ke..?? . . Menghina org sedap , sbb xkena kat diri kita kan..!! Cuba kena diri sendiri ..esok lusa kita xtau takdir sendiri..kita xpernah jumpa , x kenal , hanya dimedia , sedap menunding hina ..ada ke peluang nak jumpa kita ni ..?? utk minta maaf..Akhirat bukan main2 tempatnya . . Sy xpernah burukan Ida , dan x campur dunia luar ..Ingat ayat sy satu je " dia tetap menantu sy hingga akhir hayat sy dn ibu pd cucu sy..Sy x follow xmaksud sy gaduh ..Sy Penat dihakimi oleh netizen . Jgn tanya sy unfollow .. Sy malas dan xnak tengok semua anak2 sy di media sosial .Semak Otak je..!! . . & jgn soal perkara xcerdik , xmenguntungkan , xperlu membizy pasal mereka utk sy ulas....!! Nasihat ke tidak ke ..!!..

1,728 35

Sekiranya hidup ini kita tau bila nak mati mudah sgt lah..!!..Masa tu baru taubat betul2... . Sebab kita x tau bila nak matilah maka kita selalu leka dgn permainan dunia .. . Berhati2 dgn hati elak dosa kecil jauh jgn dekati dosa besar .. . Sekiranya bonda tau harini adalah hari terakhir sy..sy akn buat solat taubat byk2 dn mengucap kalimah "Laillah hailllah Muhammad Rasulullah" banyak2..!! . Supaya mati dlm keadaan sempat mengucapkn kalimah tersebut..

8,097 150

Gula aren ada byk gred , sy tau benda2 pelik yg bagus dn berkualiti dr org2 miskin dn survivor ( sy pelajari dn sy tau nilai utk dikomesialkan sbb tu warong bonda tu ramai org dtg sbb makanan sedap dn pelik2 rasanya yg tidak ada di jual kat luar ..Rasa masakan & jenis minuman yg sy jual diwarong bonda adalah sgt berlainan utk cipta rasa pengalaman berbeza ( air asam ni sedap makan dgn ikan lunak atau talapia bakar /goreng ) sy jual 400ml rm12 tahan dlm 4 hari dlm chiller..!! . . Sy beljar melihat org belajar di IPT dgn kemahiran mereka dn Petani org susah mereka yg dok pendalaman nampak miskin kebendaan tp sgt kaya bab ilmu kemahiran ttg alam dn buat makanan dr alam . Aren merupakn jenis palm byk di hutan berpaya..! Sy order smapai 100 ke 200 kilo demi prestij rumah hutan , utk cipta kelainan..order selali banyk naik kapal dgn tepungnya sekali sbb sy buat cendol ais ribut gula jawa pakai tepung ni . . Gula ni gak lah sy buat air asam gula aren..!! Dia bukan gula kabong..!! Air asam sy sedap sbb Belacan melayu ..!! Sungguh ia juga bukan belacan biasa dipasaran ..!! Penuh udang xda pewarna.. Kalau x sedap sy xnak sy jualkn ( itu mak cik org susah dia tinggal di sekincan naik basikal jaja belacan, Serius super duper sedap belacannya) . . Dalam keadaan terdesak, PKP sy x fikir ttg sy tp ttg pekerja sy..!! Mereka dr golongan asnaf nak extra duit , sy buat semua benda masak2 ni jual online sbb sy tau masakan dan sy jamin kualiti sedap . . Sy tau bisnes makanan ni bukan kemahiran sy..!! Sy mencuba nasib semoga mereka dapat kasi makan pakai anak2 mereka .senyuman mereka adalh kesenangan hati sy . . Sy kasi zakat dn sy ajar mereka cari duit sama..!! .Nasib baik ada org pandai sudi pasarkan produk makanan warong bonda..t kasih Agen food delivery @ikanlunakbonda w up order online 0162345290

4,586 126

Assalamualaikum sahabat followers yg bonda muliakn..tulisan pagi ini dr bonda . Selallu dengar ayat ini , ilmu Allah yg maha luas , apa yg kita anda hanya umpama telunjuk jari dicelup kelaut yg Allah beri pd manusia , maka manusia jgn angkuh dgn kepandaian yg ada..!!rajin cari ilmu Allah kita akn faham ..jgn suka kpd duni yg sementara “ Jika dicelupkan jari telunjuk kedalam lautan yg luas..dgn satu titisan pada jari telunjuk itu lah perbandingan nikmat antara dunia dn akhirat..!” . . Titisan air yg kecil itu lah nikmat yang allah berikan masa kita di dunia..!dan seluas lautan itu lah nikmat yang Allah sediakan utk kita di akhirat kelak..masya Allah..! . Namun kebanyakkan dr kita ni lebih ramai yg berlumba2 utk merebutkn air yg cuma setitis dari hujung jari dr memilih air laut yg terbentang luas... . Contohnya masih ada manusia yg dgn mudahnya melupakan batas agamanya...semata2 utk kebendaan di dunia..dn rela membuat dosa hanya utk mendapatkn pujian manusia bg kemahsyuran dunia..! . . Dn ada juga yg rela membuat dosa demi inginkn populariti.. dn nama..! bahkan ada juga yg rela membuat dosa demi sesuatu yg di inginkan kerana dunia na'udzubillah.. . org yg faham agama xresah xtamak dgn dunia ..Jiwa mereka tebal dgn perkara utk akhirat . Semoga kita semua tidak tergolong dlm golongan orang2 yg merugikn..

4,817 84

Lagi 10 hari PKP Ramadhan , hujung syabaan elok Puasa sunat Isnin kamis, Selamat datang ramdhan yg dinantikan . Sebelum ramdhan nak try nasi daging salai & kambing black pepper..?? Pre Order sekarang laju2 ..Esok tutup order sampai jam 6 petang..!! Pd 15hb jam 11.00 penghantaran . W up kpd agen Rina Food Delivery hantar sampai depan pintu rumah anda.. Takyah susah dtg rumah hutan , (PKP patuhi )@ikanlunakbonda w up order online 0162345290 . * menu super sedap daging salai penuh rasa smoke bakaran daun buluh & arang ..!! Xperlu berbaris .!! segar mSakan kampung yg unik . 1) Set nasi daging salai rm19.50 ( lemak cili api daging salai + sambal belacan melayu yg sgt sedap + ulam+ nasi ) ..Lauknya agak byk boleh makan 2 orang..!! . 2) Set nasi & kambing black paper rm24.50 ( daging kambing lembut rasa yg sungguh mewah + sambal belacan melayu yg sgt sedap tu + ulam+ nasi ) kalau nak panaskan bekas nasi ni boleh microwave tak yah susah, order online terus sampai depan pintu... harga tk termasuk delivery cas (ikut kawasan). . Air asam gula Aren order sekarang sekli dgn ikan lunaknya ..Air asam gul aren rasanya sgt sedap xsama dgn air asam biasa..!! 400ml ..Selangor KL saja pre order ..COD online

PEOPLE ALSO VIEWED

Looking for the next influencer in Malaysia to work with?
Have you considered to work with the following influencers?

59.9K
567 / post
0.01 %
Malaysia Celebrities
2.1K
57 / post
0.03 %
Malaysia Technology, Health & Fitness
37.8K
64 / post
-
Malaysia Modeling, Actors
8.2K
199 / post
2.60 %
Malaysia
1.1K
225 / post
30.60 %
Malaysia
3.8K
132 / post
0.03 %
Malaysia Photography, Architecture, Nature & Outdoors
5.6K
279 / post
3.70 %
Malaysia
35.5K
234 / post
1.00 %
Malaysia Modeling, Photography, Architecture, Art, Fashion
2.1K
161 / post
0.08 %
Malaysia Celebrities, Technology, Cars & Motorcycles, Architecture, Humor
30.2K
840 / post
2.50 %
Malaysia Fashion, Travel, Modeling
107.1K
-
0.10 %
Malaysia
3.2K
113 / post
5.60 %
Malaysia
72.8K
-
2.70 %
Malaysia Fitness, Coaching, Training
2.5K
109 / post
0.04 %
Malaysia Travel, Photography
7.1K
608 / post
4.00 %
Malaysia Celebrities, Photography