Audimarissa's Instagram Audience Analytics and Demographics

@audimarissa

Indonesia

Brand Ambassador of @pucelleid 네 마 음을 믿 어 ~ @gwikori.audimarissa ✨
mar▓▓▓▓▓@gmail.com
+62▓▓▓▓▓70
Indonesia
18–24

Business Category

Creators & Celebrities

StarNgage Profile

Free Promotion Count

0

Paid Campaign Count

0

Get Our Influencer Rate Card Today!

A brand new way for you to compare the rates of influencers across the world.

Learn More

PROFILE OVERVIEW OF AUDIMARISSA

62.3% of audimarissa's followers are female and 37.7% are male. Average engagement rate on the posts is around 0.60%. The average number of likes per post is 67879 and the average number of comments is 187.

86.84% of the followers that engaged with audimarissa regularly are from Indonesia, followed by Canada at 2.63% and United Kingdom at 2.63%. In summary, the top 5 countries of audimarissa's posts engager are coming from Indonesia, Canada, United Kingdom, Monaco, India.

Audimarissa loves posting about Actors, Technology, Film, Music & Books, Photography, Cars & Motorcycles, Celebrities.

Check audimarissa's audience demography. This analytics report shows audimarissa's audience demographic percentage for key statistic like number of followers, average engagement rate, topic of interests, top-5 countries, core gender and so forth.

Followers
10,219,168
Avg Likes
67,879
Avg Comments
187
Posts
983
Global Rank
2,035
Country Rank
125
Category Rank
44

GENDER OF ENGAGERS FOR AUDIMARISSA

Female
62.3 %
Male
37.7 %

AUDIENCE INTERESTS OF AUDIMARISSA

  • Beauty & Fashion 63.47 %
  • Travel & Tourism 48.19 %
  • Business & Careers 44.93 %
  • Photography 43.95 %
  • Music 42.55 %
  • Art & Design 38.55 %
  • Entertainment 36.64 %
  • Sports 35.46 %
  • Restaurants, Food & Grocery 35.14 %
  • Luxury Goods 33.64 %
  • Movies and TV 32.08 %

AUDIENCE COUNTRIES OF AUDIMARISSA

  • Indonesia 86.84 %
  • Canada 2.63 %
  • United Kingdom 2.63 %
  • Monaco 2.63 %
  • India 2.63 %

RECENT POSTS

27,712 83

Bulan ini mau 3 Tahun😍!! 📸 @edwin_grinaldi Suka sekali hasil photonya sampai bingung mau post yg mana✨ #virtualphotoshoot

37,177 202

Buat dapetin apa yang aku punya sekarang ini bukanlah hal yang mudah. Ada banyak fase yang aku lewati dan hampir membuatku menyerah. Jatuh, bangkit, jatuh lagi, dan kembali bangkit. Dari situ aku berusaha meyakini bahwa setiap hal yang sudah terjadi biarlah terjadi, aku cuma perlu memahami dan menjadikannya pelajaran agar membuatku jadi lebih baik dalam ngejalanin fase berikutnya. Remember Hitsbae, Life Can Only Be Understood Backwards; But Must Move Forward #Pucelle #BiarMakinHits #BeScentsational

58,786 379

BT21 Los Angeles ❤️✨ ( Slide Terakhir genggam tangan taehyungkuw )

55,232 224

A beautiful day begins with a beatiful mindset. . . 📸 @anthonyxie_

112,761 242

Biar kayak poster2 drakor hehe. Ke Korea lg yuk @anthonyxie_ kalo udh membaik semuanya🥺🙏🏻

51,471 177

Virtual Photoshoot With @fdphotography90 @bellyiverzon. KENAPA KALIAN KEREN BGTTTT😭❤️ suka sekali hasilnya. Gak nyangka hasil photo lewat videocall bisa sebagus ini🥺✨. . Virtual photoshoot with @fdphotography90 @bellyiverzon @iqi.fd @fdphotographyofficial #fdteam to work from Home! #workftomhome #virtualphotoshoot #stayathome #fdphotography2020

48,443 93

Cuma bisa post photo liburan #throwback 😫 kgn suasana normal lg 😢

84,170 143

Main kerumah sahabatku Sung Deok mi #HerPrivateLife 😌

190,207 1,264

Hay guys!! Jadi aku sama @anthonyxie_ mau buat vlog Q&A!! kan ga pernah tuh jd aku pengen jawab2in netijen2 kepo yg nanya ke kita. Tapi kita pilih2 juga sih pertanyaannya 🤪 Yuk lngsung tanya!! Tulis pertanyaan kalian di comment ya😁

78,594 180

Kangen rambut panjangku & kangen koreyaahhh😭

46,499 114

Di tengah jadwal syuting yang padat, aku selalu nyediain waktu untuk hangout bareng sahabatku, nyatanya hangout bareng sahabat bisa buat hidupmu jadi lebih bahagia karena bisa saling curhat. Yuk, segera jadwalkan waktu hangout bareng sahabat tercintamu! #Pucelle #BiarMakinHits #BeScentsational

105,648 111

KANGEN LIBURAN!!! 🥺 . . Ingin sekali kembali seperti dimana kita bisa kumpul sama temen2, ngelakuin hal produktif diluar, jalan2, liburan keluar negri, dll. Tapi aku tuh selalu berfikir disaat seperti ini. Berfikir positif dan menerima dengan ikhlas. Mungkin dengan adanya musibah yang menimpa kita diseluruh dunia ini adalah bentuk peduli kita sm dunia, sama bumi kita. Bumi kita sedang istirahat sejenak. Begitupun dengan kita. Dengan dibuat #StayAtHome kita bisa melakukan aktivitas dirumah dengan aman. Kita bisa kumpul juga sama keluarga. Jadi kita harus tetap bersyukur, dan ingat ya, kita juga harus menjaga! Dengan kita #DirumahAja kita bisa membantu satu sama lain. Bisa mengurangi rantai penularan Covid-19 ini. Terus semangat!!! Terus Berdoa!! Dan selalu bersyukur! ❤️✨

PEOPLE ALSO VIEWED

Looking for the next influencer in Indonesia to work with?
Have you considered to work with the following influencers?

7.4K
282 / post
5.30 %
Indonesia Nature & Outdoors, Travel
5.7K
-
0.60 %
Indonesia Fitness, Gym, Bodybuilding
108.4K
-
0.60 %
Indonesia Singer, Music
164.9K
-
2.50 %
Indonesia
7.1K
-
0.60 %
Indonesia DJ, Producers, Music
1.5K
387 / post
0.26 %
Indonesia Technology, Celebrities, Cars & Motorcycles, Humor, Photography
9K
108 / post
8.30 %
Indonesia Technology, Celebrities, Photography
1.3K
100 / post
9.50 %
Indonesia Nature & Outdoors
1.3K
128 / post
-
Indonesia Technology, Film, Music & Books, Travel, Photography
375K
-
14.70 %
Indonesia Soccer
2.5K
64 / post
2.20 %
Indonesia
6.6K
80 / post
0.80 %
Indonesia
2K
80 / post
3.80 %
Indonesia Photography, Art, Nature & Outdoors, Architecture
1.8K
56 / post
5.10 %
Indonesia
103.1K
-
0.04 %
Indonesia