Bobyusof's Instagram Audience Analytics and Demographics

@bobyusof

Malaysia

Owner & Director Of Bob Mesra Entertainment Malaysian Singer Inquires contact : +60129464924 (Mr. Zia) #bobyusof #teambob #bobbasticsquads
bob▓▓▓▓▓@gmail.com
Putrajaya
Malaysia

Business Category

-

StarNgage Profile

Free Promotion Count

0

Paid Campaign Count

0

Get Our Influencer Rate Card Today!

A brand new way for you to compare the rates of influencers across the world.

Learn More

PROFILE OVERVIEW OF BOBYUSOF

Average engagement rate on the posts is around 0.70%. The average number of likes per post is 296 and the average number of comments is 10.

50% of the followers that engaged with bobyusof regularly are from Malaysia, followed by United States at 10.71% and Philippines at 7.14%. In summary, the top 5 countries of bobyusof's posts engager are coming from Malaysia, United States, Philippines, China, Pakistan.

Bobyusof loves posting about Film, Music & Books, Travel, Nature & Outdoors.

Check bobyusof's audience demography. This analytics report shows bobyusof's audience demographic percentage for key statistic like number of followers, average engagement rate, topic of interests, top-5 countries, core gender and so forth.

Followers
41,824
Avg Likes
296
Avg Comments
10
Posts
1,966
Global Rank
-
Country Rank
-
Category Rank
-

GENDER OF ENGAGERS FOR BOBYUSOF

Female
0 %
Male
0 %

AUDIENCE COUNTRIES OF BOBYUSOF

  • Malaysia 50 %
  • United States 10.71 %
  • Philippines 7.14 %
  • China 7.14 %
  • Pakistan 3.57 %

RECENT POSTS

141 1

Selamat berhujung monggu guys... 🤗🤗 🛫 KUL kjp lagi... #bobyusof #flightretime #kuchinginternationalairport

605 16

Selamat Hari Lahir buat sahabatku yg cantik manis ni @syurabadron semoga lebih sukses lagi dlm kerjaya, diberikan kesihatan yg baik, dikurniakan rezeki yg luas, diberkati dgn umur yg panjang, dilimpahi dgn kasih sayang serta dipermudahkan segala apa jua urusan... jommmm holiday lagi hahaha yg penting smg vlog mu terus sukses ok... 🎊🎊🎂🎂🎉🎉 #sahabatselamanya #syurabandon #HappyBirthdaySyura #vlogsyurabadron #teamgitewlaa

155 2

Alhamdulillah selesai... terima kasih Sabati Sarawak...

519 23

Alhamdulillah selamat sampai di Kuching... #bobyusof #bobbasticsquads #KuchingSarawak #SabatiDinner #braunbuffel #braunbuffelmalaysia

335 10

Assalammualaikum dan selamat pagi semua... alhamdulillah syukir kehadrat Allah swt dgn segala yg dikurniakan Nya ini... • AKU MASIH DISINI selagi Pemilikku memberikan kudrat dan meminjamkan bakat ini kpd ku, tak kisah lah org nak caci, maki, kutuk, benci, kecam atau apa saja Inshaa Allah sy masih percaya bahawa rezeki itu Allah yg berikan, sy ttp hadap apa jua rintangan dan tempuh segala cabaran ini sbg anak seni, tak semua org suka dan sayang tp sy yakin dan pasti apa yg sy lakukan. • Senyap bkn bererti kt hilang, bkn juga sendu yg selalu bicarakan dan ditanyakan, tp sy tdk berkecil hati atau melatah dgn itu semua, sbb sy yakin dan pasti apa yg sy lakukan. • Ini pekerjaan saya, sy pasti ramai yg masih perlukan khidmat saya dlm kerja seni ini dan dgr nyanyian sy, byk keinginan yg masih belum dizahirkan, semoga ianya akan dikabulankan kelak... Aamiin • #bobyusof #masihmenyanyi #kerjasenisuara #industrimuzikmalaysia

270 9

Aku tido ke tgh nyanyi tu ye hahahahaha.... 🤣🤣🤣 have fun guys... enjoy ur thursday

635 23

Berbaju batik di hari Jumaat, Batik dibeli ditanah Jawa, Nasi Padang hidangan nikmat, Menyaksikan konsert Kemala Irama... • Jom saksikan Konsert Malam Kemala Irama 2.0 kompilasi lagu² Dato' Sri Siti Nurhaliza di Panggung Eksperimen ASWARA KL yg akan berlangsung 2 hari 20 & 21 September 2019 dgn tiket berharga RM30 shj • #kemalairama2 #bobyusof #nasipadang #rumahmakansederhanakl #aswara

245 6

Hi guys... 😍😍😍🤗🤗🤗 hati² jerebu kat luar tu...jaga kesihatan ye...

131 8

Jommmm warga UKM dan yg sekitar dgn nya dtg beramai² ke Konsert Sayangi Malaysiaku jam 8.30 mlm ini...

247 5

Sempat bergambar bersama para lagenda dunia hiburan Malaysia & Indonesia sewaktu sy di Jakarta tempoh hari yg penting Ibu @dewiyullofficial masih ingat sy pernah performe bersama beliau, juga sempat bergambar bersama Mae @showimah yg sgt² sy kagumi dan legend kt tak lain tak bukan abg @aku.amysearch yg ttp unggul #bobyusof

200 2

Alhamdulillah selesai Pelancaran Kempen Safe Sex End AIDS by The Body Shop Malaysia di Sogo KL pagi td. • Kempen ini adalah bertujuan membenteras menyebaran HIV/AIDS terutama dikalangan remaja, kesedaran dan maklimat yg tepat ttg info HIV/AIDS ini haruslah diketahui oleh semua org, dgn itu The Body Shop Malaysia kini mengeluarkan Kondom keluaran ONE iaitu antara jenama terbaik didunia dgn harga yg murah. • Bukan utk menggalakkan perilaku tdk baik namun kami mungkin menyelamatkan anda dr penyebaran dan mendapat HIV. • #safesexendaids #thebodyshop #bobyusof #redribboncelebritysupporter #malaysianaidsfoundation

234 15

😍😍

PEOPLE ALSO VIEWED

Looking for the next influencer in Malaysia to work with?
Have you considered to work with the following influencers?

54K
-
0.60 %
Malaysia Fitness, Coaching, Training
2.2K
151 / post
6.50 %
Malaysia
2.8K
224 / post
0.08 %
Malaysia Photography, Art, Fashion
66.3K
-
1.30 %
Malaysia
179K
7K / post
2.80 %
Malaysia Modeling, Fashion, Photography, Architecture, Art, Technology
28.3K
873 / post
1.20 %
Malaysia Fashion, Dance, Lifestyle
1.5K
86 / post
5.70 %
Malaysia
160.6K
-
5.10 %
Malaysia Video Blogger
21.6K
-
1.60 %
Malaysia Fashion, Lifestyle
98.8K
-
22.60 %
Malaysia
1.8K
34 / post
0.02 %
Malaysia Film, Music & Books, Technology, Art
73.3K
-
-
Malaysia
2K
86 / post
0.04 %
Malaysia Art, Film, Music & Books
28.3K
-
-
Malaysia
5.2K
57 / post
0.30 %
Malaysia