Mayadroem's Instagram Audience Analytics and Demographics

@mayadroem

Denmark

• Neuro-psykologisk Coach🧠, personlig træner, kostvejleder - & uddannet sygeplejerske.🌞 • Selvudvikling🥰 • Sundhed 🫐 • Selvkærlighed 🫶🏼
may▓▓▓▓▓@gmail.com
25–34

Business Category

Creators & Celebrities

StarNgage Profile

Free Promotion Count

Paid Campaign Count

Get Our Influencer Rate Card Today!

A brand new way for you to compare the rates of influencers across the world.

Learn More

PROFILE OVERVIEW OF MAYADROEM

85.0% of mayadroem's followers are female and 15.0% are male. Average engagement rate on the posts is around 1.34%. The average number of likes per post is 419 and the average number of comments is 12.

Mayadroem loves posting about Pets, Design, Interior Design.

Check mayadroem's audience demography. This analytics report shows mayadroem's audience demographic percentage for key statistic like number of followers, average engagement rate, topic of interests, top-5 countries, core gender and so forth.

Followers

MENTIONED HASHTAGS OF MAYADROEM

RECENT POSTS

366 1

En uge med spontanitet, solskin & en let energi🥰 • En masse god live-musik, dans og grin fra maven med @marialenschow & @signe_buhl 💃🏼🌞 Min brors fødselsdag🎈, en mor-datter dag med shopping, lange gåture - og god mad! Det føles som en helt særlig tid🫶🏼 Ugens mantra: “det er ikke aftenerne på sofaen man husker”💃🏼 #aarhus #festival #sommer #veninder #sommerferie #godeminder #familietid #familie #livsglæde

234 16

INSPIRATION: SOMMER-TAPAS 🌞🌻🍕🍉
- TRYK PÅ GEM 💌
En fredag aften inviterede jeg et par veninder på besøg til en lækker tapas på altanen, det var SÅ hyggeligt - og det er virkelig noget, som jeg gerne vil gøre noget oftere. 🥰
En del af jer har spurgt på maden, så her er et overblik. Vi var 5 personer - og der var alt alt alt for meget - men tilpas mængder efter behov.😊

SOMMER-TAPAS🍴🌞
- Bagt tomatsalat: Farvede cherry tomater, hele hvidløg, frisk chili, olivenolie i ovnen. Serveres med buratta og frisk basilikum.

-Frisk tomatsalat: Farvede cherry tomater, ferskner, buratta, olivenolie, citronskal og frisk basilikum. 🍋
-Vandmelonsalat: Vandmelon, cantaloup, ferskner, avocado, frisk basilikum og saltede mandler.

-Pizza med kartofler, ricotta, mozzarella, rosmarin -Pizza med pesto, spicy ventricina, tomater, mozzarella, oregano, basilikum 🍕 -Foccaciabrød med soltørrede tomater. Opskrift på Mayadroem.dk

-Tapas-bræt med diverse + laks

-Derudover: Melon, kirsebær, vindruer, hummus, pesto og saltede mandler 🍒 HVEM KUNNE SPISE DET?🥰😍 #sommer #sommermad #sommertapas #venindehygge #weekend #tapas #aftensmad #sundmad #pizza #ferie #sommerferie

465 17

En weekend i roligt tempo 🫶🏼🤍 - Sankt hans 🌻, bade i havet, læse bøger, gåture, solskin 🌞 - og @marialenschow @melikegultekin & dexter 🐾🤍 Jeg håber, at I har haft en god weekend! • #aarhus #sommer #sommerminder #veninder #weekend #selvkærlighed #mentalsundhed #sundhed #sommerferie

152 10

SMAGEN AF SOMMER🌞🍓🫶🏼 TRYK PÅ GEM 💌 Det kan godt være, at skyerne hænger lidt tungt over Aarhus i dag, men det gør den i hvert fald ikke i min morgenmad - Den smager af sommer😍😍🫐
RABATKODE: Brug koden Mayadroem5 hos Koroshop. Her kan du få et stort udvalg af fx. Nødder, tørret frugt og granola etc.
Jeg bestiller altid et lager af chiafrø, peanutbutter, kokosflager og mørk chokolade. @koro_denmark
 FYLDT MELON 🍈Jeg tager fyldet ud af melonen og fylder melonen med en Alpro soya yoghurt med passionsfrugt (mums) - og diverse toppings: chiafrø, kokosflager, kakonibs 🍓🍫 Har du et tip til en god sommermorgenmad?

#Melon #fyldtmelon #morgenmad #sundhed #sundopskrift #sundsommer #sommer #summerbowl #vægttab

387 4

Jeg har nærmest ikke lavet planer for sommeren - & alligevel så ved jeg bare, at den bliver magisk🌞🫶🏼. For mig giver det mig følelsen af frihed at alt ikke skal planlægges ned til mindste detalje. Når vejret er godt - så tror jeg faktisk at Danmark er mit yndlingssted 🥺🤍🐚 Jeg ved, at jeg skal tulle rundt i Aarhus, hygge i vores sommerhus ved Ebeltoft - og en tur til Home sweet ‘vestkysten’ 🌊🤍. Det bliver altså skønt 🥰. Har i noget dejligt planlagt? 🌞 Billedet er taget af dygtige @jaegerkim 📸 #sommer #sommerferie #ferie #aarhus

948 39

Ej, okay.. en dejlig weekend 🥺🫶🏼❤️ .. Skønne veninder, god mad, sommervejr og gode minder 🌞 -Det var lige hvad mit hjerte havde brug for ❤️. Tak for jer. Swipe 👉🏼📸 Har I nydt det derude? 🌞 #weekend #aarhus #sommer #sommermad #veninder #hygge

254 8

SELVUDVIKLING• “Jeg vil ikke hjem” 💔🌀
Når jeg tænker tilbage på den rejse jeg tog på til Portugal, Sri Lanka og Bali - Så tænker jeg ikke på den som udelukkende at have været smukke solnedgange, surf, smoothiebowls og gode tider, selvom det helt sikkert ser sådan ud når jeg kigger på mine billeder fra dengang.
Jeg var i en stor personlig krise - og samtidig var der meget sygdom mm. i min familie - og ydre omstændigheder som jeg fandt svære.
 Heldigvis startede jeg på en coach uddannelse hos @vaelds_coaching - og den gjorde at jeg fik mere støtte og retning i min egen udvikling. Jeg lærte om enneagrammet - og jeg begyndte at læse flere bøger og lytte til podcast som gav mig nye indsigter.🫶🏼 Jeg lærte mig selv bedre at kende- men jeg vidste stadig ikke rigtigt, hvordan jeg skulle leve mit liv….. Jeg følte mig taget på sengen, da corona lukkede hele verdenen ned. Da jeg fik beskeden dansede jeg rundt til endnu en fest på Bali og det sidste jeg ville var at tage hjem til Danmark …Men sådan ville skæbnen det - og det sætter jeg faktisk pris på i dag. Jeg var nødt til at komme hjem til Danmark og forholde mig til min virkelighed. Jeg var i hvert fald nok ikke selv kommet hjem på det tidspunkt - men jeg ved at det var vigtigt for at ting kunne falde på plads.
 Nu er det 3 år siden at jeg kom hjem til Danmark - og jeg ser at den egentlige udvikling først startede da jeg landede på dansk jord igen…. men for nu vil jeg trykke pause på min fortælling ⏸️❤️… For at kunne dele mere konkrete udviklingsværktøjer og meget mere, som jeg håber vil give jer nye indsigter 🫶🏼 TRYK PÅ GEM - eller send mig hjertens gerne en besked, hvis du synes det er spændende at læse om selvudvikling🥰. #selvudvikling #bali #mentalsundhed #stress #selvkærlighed #sundhed #surf #selvværd #spirituality #healingjourney #autencitet #sårbarhed #adhd

863 16

SELVUDVIKLING: Personligt “Kan man rejse fra sine problemer?” 💭🏝️ Mit sidste opslag sluttede da jeg tog beslutningen om at tage afsted på en one-Way ticket✈️.. Når jeg tænker tilbage, så er jeg stadig i tvivl om jeg “flygtede” - men nogle gange er det bare det eneste vi kan…..❤️‍🩹 Jeg flygtede fra et liv som jeg ikke længere kunne se mig selv i, men jeg flygtede ikke fra mig selv! Tværtimod så følte jeg at den rejse jeg tog på var et tilvalg - jeg ville gøre hvad der var bedst for mig; og det var på det tidspunkt at trykke på den helt store pause-knap ⏸️❤️ At rejse væk gav mig muligheden for at få ro til at bearbejde de ting som jeg i mange år havde undertrykt… Jeg var ikke helt bevidst om alle de ting der skete- men bagefter kan jeg virkelig se, at den rejse gjorde at jeg landede mere autentisk i mig selv. Jeg ville ikke længere sige “det går fint” - og feje ting under tæppet. Jeg forholdte mig til hvad der var op og ned. ❤️ Men Wow. At rejse 12.000 km hjemmefra -gjorde mig også virkelig sårbar.. Jeg mødte nye mennesker og jeg mærkede hvem jeg savnede. Hvilket jeg indimellem tror er sundt nok.🥰 Jeg kunne ikke rejse fra mine problemer -men jeg følte at jeg kunne heale - og bygge mig selv op igen. Selvudvikling er hårdt, - og en livskrise som jeg stod i er nok det mest ensomme sted i hele verden. Men kriser kan udvikle os - og det kan lære os noget vigtigt om livet og om selv. 🫶🏼 Hvis du vil læse mere om min rejse kan du se tilbage på min profil - Grunden til at jeg deler min rejse her - er fordi at den var en vigtig del af min selvudviklingsrejse! 🏝️ I næsten et år var hele verdenen mit hjem. Jeg surfede i Portugal og på fantastiske strande på Bali, jeg fløj luftballon i Sri Lanka, besøgte national parker, svømmede med havskildpadder - og oplevede så meget. Men den smukkeste rejse var i mit indre. Hvordan jeg fandt hjem til mig selv. 🌞😊 Har du været på en livsændrende rejse? 🌴 Fortsættes - Tryk gerne på GEM - eller smid en kommentar, på den måde kan jeg se om I har interesse i at læse mere 🥰. #selvudvikling #mentalsundhed #rejse #bali #selvkærlighed #coaching

408 7

SELVUDVIKLING: PERSONLIGT🫶🏼 - Nogle gange skal vi rejse ud, for at finde hjem til os selv❤️‍🩹✈️ Costa Rica 2019🌴 ..En tidlig morgen gik jeg alene til stranden for at se solopgangen, inden at dagens surflektioner ventede. Jeg havde ingen idé om, at netop den morgen ville ændre mit liv.
Morgentrafikken bestod af et par løse hunde, en abe der kravlede i et træ og et par surfere som var tidligt på den. Da jeg kom ned til stranden, kunne jeg mærke en fornemmelse i kroppen. Jeg følte en anden ro i kroppen end jeg plejede. Jeg gik langs stranden i bare tæer, pelikaner fløj over palmerne og lyset var ved at vinde over mørket. Jeg blev rørt over hvor smukt der var på dette sted. Jeg kiggede udover vandet og så mærkede jeg hvordan jeg kunne trække vejret på en måde, som jeg ikke havde gjort i lang tid… Jeg begyndte at græde.  Jeg kunne mærke mig selv. Jeg havde det ikke godt, det havde jeg ikke haft i mange år… 💔
 i 2016 blev mine forældre skilt, jeg gik fra min kæreste gennem 5 år, jeg blev færdiguddannet sygeplejerske, sprang ud som selvstændig, supplerede med to ekstra uddannelser - og så fik jeg en bog-kontrakt… Det var nogle hektiske år, hvor jeg aldrig rigtigt følte at jeg kunne følge med. Jeg havde stress symptomer.. Der var ting som jeg havde brug for at bearbejde, men som jeg bildte mig ind at jeg ikke havde tid til.. ‘Hvis jeg begynder at græde, så ved jeg ikke hvornår jeg stopper igen’… Jeg lukkede mere og mere ned for mine følelser, flygtede på alle tænkelige måder - og fandt måder hvorpå jeg kunne dulme det hele… Jeg mistede kontrakten til mig selv… ❤️‍🩹
Costa Rica blev en livsændrende rejse for mig. Den fik mig til at indse, at jeg ikke var på vej i den rigtige retning… Jeg levede ikke et liv som stemte overens med mine værdier og den person jeg ønskede at være (mig selv). Jeg tog hjem - opsagde min lejlighed og job etc. For at tage på en længere rejse - uden en returbillet……. ✈️ - Fortsættes ❤️ #selvudvikling #mentalsundhed #stress #selvkærlighed #coaching #personligt #costarica #healingjourney #mentalhealth

414 15

SELVUDVIKLING 🫶🏼- Selvudvikling handler ikke nødvendigvis om at forandre dig, men om at du skal blive endnu mere DIG! 🥰 -
Tryk meget gerne på ‘GEM’ - hvis du vil læse mere🥰 De næste uger vil jeg sætte fokus på selvudvikling og de værktøjer som har ændret mit liv. Jeg håber virkelig, at I har lyst til følge med i denne lille serie, hvor jeg både vil introducere forskellige systemer/udviklingsværktøjer, komme med podcast/bog anbefalinger, samt dele personligt af min egen rejse. Det har IKKE været nemt, - men jeg er tættere på mit autentiske jeg - end jeg har været tidligere.🌞 ➡️ Alle taler om selvudvikling, men for at udvikle dig- må du i min optik først lære dig selv at kende. Processen kunne nærmere hedde fra “selv-indvikling” til “selvudvikling”. Når man starter med at se ind i sig selv kan det hele netop godt føles som om det er “viklet” ind - og der kan være bundet knuder - og være fastlåste følelser, traumer, reaktioner, handlemåder etc. 😮‍💨 Selvudvikling er et dybt indre arbejde, hvor du ser på alt det du er, men også på alt det du måske ikke er. Hvordan er du til stede i denne verden? Hvorfor er du som du er ? Hvordan ønsker du at være? - Og hvordan kan du leve et liv som er autentisk for dig?
Når vi har lært os selv godt at kende - så er det nemmere at se på vores udviklingspotentialer. Vi behøver ikke at forandre os, men vi må gerne udvikle os - Så vi kan stå i verden som den vi er. 👸🏼🤴🏻 Livet bliver lettere når vi bare skal ‘være’. Jeg tror at vi bliver lykkeligere, når vi giver slip på alt det som ikke oprigtigt er en del af os. Selvudvikling vil være forskelligt fra person til person, men jeg håber, at jeg kan inspirere dig til at se mere ind i dig selv. Vi skal snakke enneagrammet, human design, tilknytningsmønstre, astrologi og meget mere. Noget af det har en spirituel vinkel - og jeg håber at i vil forholde jer åbne. 🌻👁️

Er der noget som har støttet din selvudviklingsrejse? - del meget gerne i kommentarfeltet, så vi kan inspirere hinanden😍🥰🌻. Billedet er fra Costa Rica - og mit næste opslag handler netop om, hvad der skete på den rejse! #selvudvikling #mentalsundhed #stress #selvkærlighed #spiritualitet

494 9

Stikker ‘mad’ budgettet også af for dig om sommeren?🌞💸 3 TIPS - & ideer til udendørsmad 😍 (tryk på gem🫶🏼) Om sommeren har jeg typisk flere (spontane) aftaler- hvor jeg fx spiser ude, tager mad med i parken eller på stranden. En enkelt drink bliver pludseligt til en middag på en restaurant… Festivaller, strandture og solskinshygge- alt sammen noget jeg elsker!!! 😍😍😍 - MEN, det kan gøre det svært at holde mit madbudget. Jeg vil derfor bruge @optius.app til at sætte mig et ugentlig mål på 600kr- således at der er lidt mere luft i budgettet til alt det andet jeg også elsker! 🙋🏼‍♀️😍 Derudover er der her 3 tips til at holde budgettet over sommeren: 1. Picnic: Medbring mad og drikke til en strandtur eller en aften i parken - i stedet for at købe alt færdiglavet. Det kunne fx være sandwich, pasta salat, en tærte eller en let tapas anretning - Swipe til siden for inspiration 😍😍😍 2. Lav større portioner salat, som du kan have på køl i flere dage. En god salat kan godt holde sig 3-4 dage. Tænk over at have tilbehør med lang holdbarhed så du kan tilføje lidt ekstra til salaten. Fx falafler på Frost, fisk på Frost/dåse 🐟, æg, kikærter/bønner. Så er det nemt på de dage, hvor du spiser hjemme eller vil tage noget med ud. 3. Hver selektiv - Du kan måske ikke dét hele- Spis fx hjemmefra så du nogle gange bare kan nøjes med en snack🥙 #optiusapp #budget #madbudget #sommer #sommertips #madpakke #picnic #sundhed #økonomi #sparpenge

302 14

CHOKOLADE PANDEKAGE TACO 🥞🌮🌞🩷 • Tryk på gem, hvis du synes det er inspirerende med opskrifter!🫶🏼 ✨Rabatkode✨Brug koden MAYADROEM5 hos koroshop, så kan du spare 5% på fx havregryn, mørk chokolade, peanutbutter, kakao- og meget andet lækkert😍 OPSKRIFT: 2 æg 🥚 1 banan 🍌 2dl havregryn 1 dl (plante)mælk 2 spsk usødet kakao En knivspids salt Lidt appelsinskal 🍊 Fedtstof til stegning 🧈 Topping: Skyr/yoghurt Friske bær 🍓🫐 Hakket mørk chokolade Peanutbutter Sådan gør du: Blend alle ingredienserne sammen. På en pande fordeler du dejen - ca 1 grydeske - og lader den bage ved middel temperatur. Fordel topping på pandekagerne🫶🏼 #pandekager #morgenmad #bananpandekager #breakfasttaco #pancakes #godmorgen

* Copyright: Content creators are the default copyright owners. These Images are published on public domains and respective social media for public viewing.

PEOPLE ALSO VIEWED

Looking for the next influencer in Denmark to work with?
Have you considered to work with the following influencers?

1.7K
55K
483 / post
0.31 %
Denmark Beauty and Self Care, Education, Product Education, Celebrity, Styling, Hair Salons, Celebrities, Hair & Beauty
3.6K
4.4K
145 / post
2.51 %
Denmark Family, Fashion and Accessories, Life and Society, Parenting, Cooking, Food & Drink
9.3K
292 / post
3.09 %
Denmark Fitness and Health, Fashion and Accessories, Health & Fitness, Cooking, Food & Drink