Itsnoraariffin's Instagram Audience Analytics and Demographics

@itsnoraariffin

Malaysia

Be Truthful πŸŽ€πŸ“žCALL/ WA Jaja. 019 2157752
norβ–“β–“β–“β–“β–“@gmail.com
+60β–“β–“β–“β–“β–“79
Malaysia
25–34

Business Category

Publishers

StarNgage Profile

Free Promotion Count

0

Paid Campaign Count

0

Get Our Influencer Rate Card Today!

A brand new way for you to compare the rates of influencers across the world.

Learn More

PROFILE OVERVIEW OF ITSNORAARIFFIN

42.3% of itsnoraariffin's followers are female and 57.7% are male. Average engagement rate on the posts is around 0.20%. The average number of likes per post is 748 and the average number of comments is 17.

Itsnoraariffin loves posting about Singer, Actors.

Check itsnoraariffin's audience demography. This analytics report shows itsnoraariffin's audience demographic percentage for key statistic like number of followers, average engagement rate, topic of interests, top-5 countries, core gender and so forth.

Followers
301,203
Avg Likes
748
Avg Comments
17
Posts
3,683
Global Rank
265,818
Country Rank
3,153
Category Rank
455

GENDER OF ENGAGERS FOR ITSNORAARIFFIN

Female
42.3 %
Male
57.7 %

AUDIENCE INTERESTS OF ITSNORAARIFFIN

  • Art & Design 56.28 %
  • Beauty & Fashion 54.81 %
  • Business & Careers 44.33 %
  • Travel & Tourism 41.07 %
  • Music 39.41 %
  • Entertainment 38.51 %
  • Luxury Goods 35.21 %
  • Home & Garden 32.90 %
  • Restaurants, Food & Grocery 31.89 %
  • Fitness & Yoga 31.61 %
  • Sports 30.98 %
  • Movies and TV 30.98 %

RECENT POSTS

193 3

Dr Mus @dr.mustafamt & lovely@rafeahariffin 😍 MasyaAllah...πŸ˜„πŸ˜„ I’m speechless.....seronok tengok.😁 Happynya tengok result & impak pada Alif sekarang @alifjohan after the Bariatric surgery. Alhamdulillah he is happy, much more confident & definitely healthier now. A new day has come.🀩🀩🀩 All the best & keep it up. Believe in yourself. Thanks again to our awesome doctor @dr.mustafamt .πŸ‘πŸ‘

135 5

Memetik kata2 Bonda Dato Prof Muhaya Bila kita terlalu berharap & bergantung pada manusia, kita akan kecewa. Tak kira bergantung pada suami ke, isteri ke, anak ke, cucu ke, tunang ke, boyfren ke, boss ke, atau sesiapa saja....sebab manusia adalah manusia. Tapi bila kita hanya bergantung hanya pada Allah. Kita tidak akan kecewa. Kerana Allah tidak mahu kita MENDUAKAN ALLAH.

3,617 171

Sesungguhnya.... Terlalu banyak nikmat lain yg Allah beri kepada saya berbanding dengan ujian sekecil ini. Allahuakbar......syukur Ya Allah. Ini adalah sekadar ujian kecil.... Kerana ujian ini...mengingatkan saya bahawa kita ini sangat lemah & rapuh. Kerana ujian ini...menyebabkan saya sedar, hidup kita mmg sementara. Kerana ujian ini....saya sedar semua yg saya punyai hanyalah pinjaman saja. Kerana ujian ini....saya sedar saya tak bole bergantung & berharap pada sesiapapun. Kerana ujian ini...saya tahu ini adalah penghapus dosa saya. In Shaa Allah Kerana ujian ini.....saya sedar kita hanya mampu merancang, Allah menentu segalanya. Kerana ujian ini.....saya sedar kita tak boleh sombong dgn manusia apatah lagi lagi dgn Allah. Dan....akhir sekali.. .... SYUKUR ALHAMDULILLAH.... Kerana ujian ini.....saya lebih perbanyakkan lagi taubat saya dan ISTIGFAR. Allahuakbar... Syukur Ya Allah....diatas ujian ini. Sesungguhnya segala puji hanya bagi Allah. Semoga Allah ampunkan dosa- dosa kita semua. ❀️

913 5

Kata- kata hikmah dari Bonda Dato Prof Muhaya.❀️🌹 .... Semua orang sibuk untuk menjadi PANDAI Tapi... Tak semua orang sibuk untuk menjadi BAIK. Sama- sama audit diri kita.

556 20

Good luck for your PT3 to my darling @itzputridahlia.😘😘 Love you kakak.. Mama will always doa for you. Imagine papa masih ada, sure dia nak tgk putri berjaya. .... Dah study dah.. Dah tuition dah... Dah usha dah... Dah buat revision dah... Solat hajat pun dah... Semua dah buat... Lastly TAWAKAL & DOA kpd Allah byk2. In Shaa Allah, dipermudahkan nanti. Buat semuaaaa kawan2 @itzputridahlia yg follow aunty, good luck & all the best to all of you jugak. Muahhhhhh....xoxo Lots of love.😍😍😍

327 8

Al- Fatihah ・・・ Inna lillahi wainna ilai hi rajiuun.. Bagi pihak diri patek dan semua Adun BN kelantan,patek merafak sembah dgn penuh kesugulan dan kesedihan atas kemangkatan Baginda Tuanku sultan Ismail Petra pagi ni!semoga Allah mencucuri rahmatnya kpda Almarhum Tuanku .Alfatehah

3,002 80

Salam Jumaat yg penuh barakah. Menziarahi kubur mengingatkan kita akn mati. Dan memberi kesedaran bahawa tiada yg kekal didunia ini. Kita hidup hanya sementara. Jangan sombong & takkabur. Allah...Yang paling besar. Bukan manusia yg harus dipuja & disanjung. Akhirat destinasi akhir....bukan balik rumah. Moga sama2 muhasabah diri. ...... Ya....betul.. Saya ckp mcm ni sbb dah tak de suami. Suami saya sudah kembali kerahmatullah. Saya tahu peritnya kehilangan. Kalau suami masih ada, mustahil nak bercakap mcm ni. Mustahil nak ambik gambar kubur. Kalau suami masih ada, mmg segalanya berbeza. Bila kita terlalu sayangkan seseorang dan terlalu mengharapkan seseorang, maka Allah akn menguji kita, atas apa yg kita sayang kerana Allah tidak suka kita β€˜menduakan’ Allah. Bila kita meletakkan Allah paling besar. Maka manusia akn jadi kecil. Cuba fahami dalam- dalam menggunakan akal bukan emosi. Tapiiii.... Sebagai org islam... kita tidak boleh berkata β€˜kalau’ ....kalau begitu...kalau begini...... Itu menolak takdir & persoal ketentuan Allah namanya. Sabar, redha & syukur. Buang semua sifat2 mazmumah....dengki, hasad,benci, sombong & sewaktu dengannya. Bersihkan hati... Bersangka baik dgn Allah. Ini peringatan utk saya juga. Allahuakbar... Moga Allah ampunkan dosa- dosa saya. Dosa- dosa kita semua. In Shaa Allah. Saya maafkan sesiapa saja, sesiapa saja. Dosa kita dgn Allah...boleh mintak ampun sendiri dgn Allah. Dosa kita dgn manusia. Kena mintak maaf dgn manusia. Jangan main- main. Al- fatihah buat Johan Nawawi dan semua org2 kita sayang yg telah pergi buat selama- lamanya .... Wallahuallam.

975 20

Wow!!!!!! Such a huge different. Love the result.πŸ‘πŸ‘ Now my son @alifjohan is more confident, looks good & healthier. Alhamdulilahhh.. Tq sooo much to our awesome doctor @dr.mustafamt & puan rafea @rafeahariffin for your support & understanding.😊

210 4

Me with my lovely besan @azlena_tay & dearest menantu santai- santai makan2 di @warung__ambo . Terima kasih Lin atas layanan mesra.😍😍😍

985 12

Alhamdulilahh... Syukur pada Allah swt. Setiap kali bertemu Bonda Prof Muhaya, byk ilmu yg dikongsi, byk nasihat yg diberi Mmg memberi inspirasi. Tq prof. Semoga bermanfaat utk semua. Allahuakbar.❀️

181 6

Alhamdulilahh.....syukur pada Allah swt. Seronok sangat & amat teruja bila dapat undangan dari Prof yg amat dikasihi utk bersama- sama dalam Telekung Talk petang esk, jam 5 petang Live FB. ... Jom kita sama2 luangkan masa mendengar & berkongsi ilmu yg sangat bermanfaat dari Bonda Dato Prof Muhaya yg sgt dikasihi. Dengarkan ye...😍 Jom sama2 share ilmu & pengalaman. In Shaa Allah. @therealprofmuhaya

PEOPLE ALSO VIEWED

Looking for the next influencer in Malaysia to work with?
Have you considered to work with the following influencers?

12.1K
16 / post
-
Malaysia Technology
2K
200 / post
7.00 %
Malaysia Photography, Technology
25.4K
-
0.10 %
Malaysia
1.1K
119 / post
6.70 %
Malaysia
64.9K
-
0.20 %
Malaysia
4.9K
484 / post
17.20 %
Malaysia Celebrities, Humor, Technology, Film, Music & Books
31.5K
-
-
Malaysia
24.2K
158 / post
0.30 %
Malaysia Skateboarding, Fashion, Photography, Architecture, Travel, Nature & Outdoors
44.8K
-
-
Malaysia
228.9K
-
0.80 %
Malaysia
232.1K
2K / post
0.50 %
Malaysia Fashion, Lifestyle
30.2K
-
7.70 %
Malaysia
499.1K
-
2.30 %
Malaysia Modeling
128.8K
-
-
Malaysia Fitness, Fashion, Modeling
169.7K
-
4.20 %
Malaysia